Technologie

Plnění a vypouštění vody pro akvárium 150-200 litrů |

Dobré odpoledne. Bylo nutné akvárium kompletně restartovat, vypustit vodu na dno, dezinfikovat půdu a sklo. Akvárium je velké, takže ho nemůžete moc naklánět a rozhodně ho nemůžete převrátit, abyste úplně vypustili vodu. Jednou to hadrem nějak odmočíte, ale po dezinfekci to budete muset pořádně opláchnout a postup opakovat, takže tohle budete mít těžké. Myslím, že je potřeba něco jako drenážní čerpadlo, třeba někdo poradí?

2017-06-07 07/06/2017 10:07:00
#2383760
406 94
Moskva
5 let

Nevidím nic složitého. Také jsem akvárium několikrát kompletně umyl, když jsem ho restartoval. Použil jsem velké houby, seženete je v obchodě s autodíly. Po vypuštění velmi dobře absorbují zbytkovou vodu.

2017-06-07 07/06/2017 10:16:37
#2383764
221 82
Moskva
6 let

Nemám příliš velké akvárium (115 litrů) a vyčerpal jsem ho běžným čerpadlem Aquael. Což je oběhové čerpadlo 1000. Na vstup a výstup jsem dal hadici. Ne moc rychlé, ale účinné.

2017-06-07 07/06/2017 10:16:58
#2383765
406 94
Moskva
5 let

Nebylo by jednodušší použít jen hadici? Je nutné tento proces automatizovat?
2017-06-07 07/06/2017 10:19:10
#2383766
221 82
Moskva
6 let

Je to možná jednodušší, ale musíte držet hadici a v automatickém režimu během vypouštění můžete drhnout stěny, vypustit kbelík vody nebo přidat. Vše záleží na povaze, jsem “sedmiletý”

2017-06-07 07/06/2017 10:21:50
#2383769

Tak to dělám, ale když voda zůstane na dně, nelze ji sbírat hadicí, neustále dochází k úniku vzduchu a v důsledku toho není odtok

2017-06-07 07/06/2017 10:22:04
#2383770
394 29
Сергиев Посад
6 let
Použijte fyziku “komunikujících plavidel”. Akvárium jsem vypustil téměř na nulu.
2017-06-07 07/06/2017 10:22:41
#2383772
221 82
Moskva
6 let

No a zbytek vody jde opravdu odstranit jen velkou houbou, hadrem atp.
2017-06-07 07/06/2017 10:23:19
#2383773

Zdá se tedy, že čerpadlo nepracuje nasucho, jaký je to pocit, když na konci začne „polykat“ vzduch dohromady. Nepřehřívá se?

2017-06-07 07/06/2017 10:24:11
#2383774
394 29
Сергиев Посад
6 let

Pod akvárium umístěte knihu tak, aby byla nakloněná, a v rohu vše posbíráte, zbývá jen nasávat houbičkami.

2017-06-07 07/06/2017 10:24:27
#2383775
406 94
Moskva
5 let

K odstranění zbývající vody tedy použijte velkou houbu do auta.
2017-06-07 07/06/2017 10:31:53
#2383777
343 562
Magadan
4 let

Nejprve hadicí. Pak s jednoduchou plastovou lahví, jako je klystýr. Sesbírejte zbytky houbou.
Půdu je vhodné sbírat naběračkou a je snazší to udělat, když v akváriu zbývá ještě trochu vody.

2017-06-07 07/06/2017 10:42:23
#2383780

Je zřejmé, že obecně zde není nic nového, vše je jako vždy staré.
Obrovské DÍKY všem, kteří se zúčastnili.

2017-06-07 07/06/2017 10:55:15
#2383781
406 94
Moskva
5 let

Vyhrabal jsem to plastovou zahradní lopatou. Zbývající zeminu po úplném odčerpání vody lze pohodlně odstranit kovovou konstrukční stěrkou. Opatrně s nimi vše shrabejte na hromadu, pak to seberte a odložte.

Přečtěte si více
Jak skladovat fazole doma. Jak dlouho lze fazole skladovat?

2017-06-07 07/06/2017 11:03:20
#2383785

Není v akváriu nic a nikdo kromě vody a zeminy jsem ho restartoval, ale povedené 250litrové jsem potřeboval vytáhnout falešné dno a vyndat topný kabel na falešné dno a připevnit nový Nejprve jsem vypustil polovinu bez sifonu, do předem připravených nádob jsem vytáhl všechny rostlinky, na druhou polovinu jsem vypustil přímo do sifonu odsála jsem zeminu vysavačem Mina to umožňuje s určitým nástavcem, pokud odstraníte prachový sáček, ale bez dezinfekce.

2017-06-07 07/06/2017 11:52:48
#2383793

Postup je jasný, ve vašem případě poslední krok provedl vysavač, no, je to originál, nevím, jestli to můj Karcher s aquafiltrem umí nebo ne. Budu to muset zkusit.
Pokud jde o důvody, jako vždy jsou důvody smutné. I když jsem jim stále úplně nerozuměl. Z ničeho nic začal rybí mor, nejprve neony, 1-2 kusy denně, pak více. Serovovy testy vody ukázaly vysokou hladinu dusičnanů (nejméně 50 mg/l), zatímco dusitany a čpavek byly na 0, měsíc války s výměnou vody 30-50% k ničemu nevedl, testy tvrdošíjně ukazují na hladinu 50 mg/l, dobře, nebo přibližně. Zkoušel jsem vyměnit vodu pomocí půdního sifonu, ale nedosáhnu všude. V akváriu nezůstaly téměř žádné ryby, těch pro mě více či méně cenných jsem umístil do chovných nádrží, kolik jsem mohl. V důsledku nadbytku dusičnanů akvárium zarůstá řasami. Měl jsem podezření, že je to hlína, nic jiného, ​​a abych ji umyl a vydezinfikoval, rozhodl jsem se projít celou sklenici. To je celá píseň.

2017-06-07 07/06/2017 12:25:27
#2383799
18060 13437
Moskva
10 sekund

Yaumen
Tak to dělám, ale když voda zůstane na dně, nelze ji sbírat hadicí, neustále dochází k úniku vzduchu a v důsledku toho není odtok

Když zbývá málo vody, můžete si vzít velmi tenkou hadici: jako od kompresoru, nebo ještě tenčí. Nakonec zbude pár milimetrů a ty se pak odstraní houbičkou.

Aktivní verze webových stránek akvária je nyní k dispozici na adrese http://aquaria.ru. všechny materiály a registrace uživatelů aquaria2 vytvořené před 29.11.2011. listopadem XNUMX, blogy, témata fór, komentáře byly přesunuty na nové stránky.

Navigace

  • Nejnovější publikace
  • Nejnovější obrázky
  • Všechny blogy
  • Moje příspěvky
  • Často kladené otázky (FAQ)
  • Sběr novinek

Vydalo nakladatelství OgneLo dne Po, 07 – 01:2008.
Kategorie: akvarijní zařízení

Další celkem triviální úkol zněl takto: jak umýt, napustit a vypustit vodu z tak velkého akvária? Nemůžeš to dát do umyvadla pod kohoutkem, nemůžeš to přinést do vany, nechtěl jsem běhat s kbelíky.
Zkušenosti jiných akvaristů, kteří tento problém vyřešili, se hodily: potřebujete hadici a „zvonky a píšťalky“, které usnadní připojení k vodovodnímu kohoutku a následné vyjmutí. Okamžitě se mi nelíbila možnost odšroubovat a zašroubovat sítko-filtr kohoutku – závit nemá rád neustálé šroubování a vyšroubování.
A jak potom?
Kdo musí opakovaně připojovat a odpojovat hadice k přívodu vody? Letní obyvatelé se samozřejmě pravidelně potýkají s podobnými problémy, pouze potřebují připojit zavlažovací hadice a různé zavlažovací trysky. Podstata je však stejná: rychlá a opakovaná montáž a demontáž systému přívod vody-přívod vody-hadice-sprej. Společnosti specializující se na výrobu zařízení pro zavlažování zahrad vyvinuly poměrně širokou škálu různých zařízení, tzv. „Systém 2“. Ukázalo se, že pro udržování akvária si ve stejném „Systému 2“ můžete také vybrat potřebnou sadu, abyste neběhali s kbelíky a dělali vše snadno a rychle.
Co do toho vešlo?
Samozřejmě hadice požadované délky, nejlépe průhledná a vyztužená (nebo vyztužená), je lepší, aby se neohýbala a nekroutila, Ø 1/2-3/4“, něco jako:

Dva konektory, pro každý konec hadice a vždy s funkcí „AquaStop“, takže všechny manipulace lze provádět bez cizí pomoci (a bez zaplavení bytu vodou), koupil jsem univerzální (lze je připojit na jakoukoli hadici od 1/2” do 3/4”), takto:

Další zařízení mělo vyřešit problém rychlého připojení k vodovodnímu kohoutku. ukázalo se, že jde o tento „konektor pro více klepnutí“:

Přečtěte si více
Jak vypočítat množství laminátu pro místnost

Pryžové těsnění umístěné v trysce na kohoutku musí být posunuto nahoru, přímo pod upínací šroub (toto těsnění je umístěno na kohoutku a samostatně ležící pryžová těsnění jsou instalována na spodní straně kohoutku, tzn. , v místě, kde leželo pryžové těsnění-těsnění, se celá tato konstrukce nasadí na kohoutek a sešroubuje se šedou hlavou až na doraz. Pokud dojde k záměně těsnění a těsnění, nebude možné dosáhnout těsného spojení a na horní části kohoutku se vytvoří ošklivá promáčklina (jsou tam opravdu krásné promáčkliny).
Je pravda, že tento nástavec je vhodný pouze pro kohoutky o šířce nejvýše 34 mm, výšce nejvýše 43 a nejméně 14 mm. Pokud je baterie širší nebo vyšší, nebude možné zařízení nasadit, pokud bude nižší, nebude zajištěna těsnost.
Zde je další podobná tryska:

Koupil jsem také dva adaptéry s vnějším závitem, jako jsou tyto pro 3/4”, i když jsem mohl koupit i 1/2” (v tomto případě je to jedno):

Čtyři (nebo více) velké univerzální silikonové přísavky:

To je všechno nakupování.
Jak se skládá a funguje?
1) na každý konec hadice se nasadí dvě univerzální přísavky a zajistí se konektor aquastop – hadice je připravena k použití;
2) tryska je pevně připevněna ke kohoutku;
3) odviňte hadici z kohoutku do akvária;
4) jeden z konců hadice spustíme do akvária a připevníme ke stěně pomocí silikonových přísavek, pod něj položíme talíř nebo misku (aby přitékající voda nerozleptala půdu), můžete vyrobit podobný „rozdělovač“ z plastové láhve nakrájené na polovinu (budete muset udělat spoustu otvorů po celém bočním povrchu);
Přípravné práce byly dokončeny.
Otázka: Proč byly potřeba adaptéry? Nepoužili jsme je, že? No, všechno je před námi.

Nalévání vody do akvária
5-h) druhý konec hadice se připevní přes trysku na kohoutek a kohout se otevře – voda teče do hadice
(teď mi řeknou „teče to na podlahu“, ale abychom tomu zabránili, nainstalovali jsme na konce hadice aquastop konektory – voda nevyteče, dokud na vnější konec hadice nepůsobí síla konektor, otevření „zamčeného“ „otvoru);
6-h) nyní jdeme do akvária a na konec hadice nasadíme jeden z adaptérů spuštěných do akvária – voda vytéká;
7-h) když je voda nalita na požadovanou úroveň, odpojte adaptér – voda přestane téct;

Vypouštění vody z akvária
5-c) druhý konec hadice se připevní přísavkami ke stěně vany, konec hadice se spustí dolů do kbelíku;
6-c) nyní půjdeme do akvária a nasadíme jeden z adaptérů spuštěných do akvária na konec hadice – voda netekla, protože druhý konec hadice je pod dnem akvária;
7-c) nyní jdeme do koupelny a nasadíme druhý adaptér na konec hadice umístěné v kbelíku uvnitř vany – voda začala odtékat;

8) vrátíme se do akvária a po odtečení potřebného množství vody odlepíme přísavky ze skla a zvedneme hadici nahoru, abychom z něj vodu vypustili. Jdeme směrem ke koupelně, namotáváme hadici a ujišťujeme se, že v ní nezůstala žádná voda;
9) vypusťte zbylou vodu z hadice do kbelíku instalovaného ve vaně, odlepte přísavky z vany a hadici vyjměte do příště;
10-c) demontujte trysku na kohoutku.

Přečtěte si více
Jak správně sušit jablka v elektrické a plynové troubě na plechu? Jaká teplota je potřeba?

Co ale dělat, když potřebujete vodu nejprve vypustit a teprve poté přidat čerstvou?
za bodem 4) proveďte bod 5-h) a poté přejděte k bodu 5-c) a dále v textu.

PS Všechny obrázky jsou majetkem jejich vlastníků a odkazy na ně jsou převzaty jako výukový příklad z otevřených zdrojů pouze pro objasnění uvedených myšlenek.

  • Blog uživatele OgneLo
  • zobrazení: 44693

« první‹ předchozí 123 další ›poslední »
Vydalo nakladatelství Sleepy v úterý, 26 – 02:2008.

Upozorňuji, že hlavním úkolem bylo vyčistit použité akvárium od přeexponování (kdo ví, jaké infekce a jiné škodlivé věci by tam mohly plavat?), tzn. — naplňte a vypusťte vodu s čisticími a dezinfekčními přísadami, opakovaně a úplně vyměňte celý objem. A co byste tam myli se dvěma kýblemi?

Promiň, přehlédl jsem to.
Ale IMHO držet celou krajtu pryč jen kvůli čištění akvária je ještě podivnější nápad.

Nebo mu také nabídnete, že s ním půjdete pod paží do koupelny a umyjete ho tam pod sprchou?

S akváriem 150-200 litrů bych přesně tohle udělal.

PS, zapínáte a vypínáte světlo v akváriu také SAMI? Například pro mě to dělá časovač. Nejjednodušší je mechanický, takto:

Ochladit. Taky mám jednu takovou, a dokonce ani jednu, tuším, že jich máte taky víc. A skutečnost, že mechanika je nejčastěji správná.

Souhlas. Zahřívání je na vás. Jdu si koupit dva kbelíky. Nebo si musím koupit čtyři kbelíky?

S kýblemi se doma baví každý.

Můžete také vypočítat počet kalorií spotřebovaných na zahřátí za předpokladu, že délka cesty od kohoutku do akvária je 10,0 m a šířka cesty je 0,6 m (úzké místo 0,45 m lze zanedbat).

Jebte na ně kalorie, není to škoda.

. Nelíbí se mi lít vodu přímo z kohoutku do akvária.

Jo, pro mořské akvárium – tak akorát. Nevěděl jsem, že v Moskvě teče mořská voda z kohoutku.

Prozradím vám tajemství – mám doma ještě dva čerstvé domy.

Mimochodem, neliju vodu přímo z kohoutku do všech akvárií – pro ryby a krevety – nejprve do plastových lilků – nechte ji trochu usadit, ale v bylinkových nádržích – přímo z kohoutku.

Raději ho nejprve smíchám s kondicionéry.

Ale s chemií ne. Já to nepoužívám – nelíbí se mi to

Taky se mi to nelíbilo, dokud jsem při drobné záměně okamžitě odložil paty divokému altolamprolosu compressiceps a zůstala ještě jedna slepá.
Mimochodem, postavit se proti většině kaki prostě nepomůže.

Nevidím žádnou velkou škodu v používání nějakého neškodného sirného akutanu. Hlavní účinnou látkou je PVP, můžete ho i pít.

Vydalo nakladatelství OgneLo, Út, 26. 02. 2008 – 19:57.

Ospalý
Upozorňuji, že hlavním úkolem bylo vyčistit použité akvárium od přeexponování (kdo ví, jaké infekce a jiné škodlivé věci by tam mohly plavat?), tzn. — naplňte a vypusťte vodu s čisticími a dezinfekčními přísadami, opakovaně a úplně vyměňte celý objem. A co byste tam myli se dvěma kýblemi? Nebo mu také nabídnete, že s ním půjdete pod paží do koupelny a umyjete ho tam pod sprchou?

Přečtěte si více
Gypsophila pěstování a péče | Výsadba Gypsophila | Growbox

Celé to čtu a nechápu v čem je problém.

A kde jsi našel problém? Všechno se dá vyřešit: buď někdo běhá s kýblemi, nebo se snaží proces automatizovat.
PS, zapínáte a vypínáte světlo v akváriu také SAMI? Například pro mě to dělá časovač. Nejjednodušší je mechanický, takto:

150-200 litrů. Ano, tam můžete kompletně vyměnit vodu za 15 minut se dvěma vědry, bez všech těchto potíží. Jednak se zahřejte.

Souhlas. Zahřívání je na vás. Jdu si koupit dva kbelíky. Nebo si musím koupit čtyři kbelíky?
Budete běhat s jedním kýblem. zatímco špinavá voda je odváděna z akvária do jiného kbelíku. Musíte jen rychle běžet – víte, jak rychle všechno splývá (připomínám – ve škole, v matematice, byly takové problémy – o bazénech a potrubí)? Můžete také vypočítat počet kalorií spotřebovaných na zahřátí za předpokladu, že délka cesty od kohoutku do akvária je 10,0 m a šířka cesty je 0,6 m (úzké místo 0,45 m lze zanedbat).

. Nelíbí se mi lít vodu přímo z kohoutku do akvária.

Jo, pro mořské akvárium – tak akorát. Nevěděl jsem, že v Moskvě teče mořská voda z kohoutku.
Mimochodem, neliju vodu přímo z kohoutku do všech akvárií – pro ryby a krevety – nejprve do plastových lilků – nechte ji trochu usadit, ale v bylinkových nádržích – přímo z kohoutku.

Raději ho nejprve smíchám s kondicionéry.

Ale s chemií ne. Já to nepoužívám – nelíbí se mi to
Ačkoli. Koupil jsem si toho láhev na krevety.
Takhle

. Ale. Zatím ho nepoužívám

Vydalo nakladatelství Sleepy v úterý, 26 – 02:2008.

Celé to čtu a nechápu v čem je problém. 150-200 litrů. Ano, tam můžete kompletně vyměnit vodu za 15 minut se dvěma vědry, bez všech těchto potíží. Jednak se zahřejte.

PS Navíc se mi nelíbí lít vodu přímo z kohoutku do akvária. Raději ho nejprve smíchám s kondicionéry.

Vydalo nakladatelství OgneLo, Út, 26. 02. 2008 – 14:14.

“Python” – původně – “vodní tryskové čerpadlo” vyrobené společností

Reference: Vodní tryskové čerpadlo je vývěva, která využívá proud vody, který jím protéká, k vytvoření vakua – vývěva v podobě potrubí s bočním otvorem, kterým se voda pohybuje vysokou rychlostí. V souladu s Bernoulliho zákonem se tlak kapaliny v blízkosti otvoru snižuje a otvorem začíná být nasáván plyn nebo kapalina.

Vodní tryskové čerpadlo – aka – Vodní tryskový výtah – aka – injektor (ve fyzice)
schéma zapojení

Vydalo nakladatelství OgneLo dne Po, 25 – 02:2008.

Sledujeme mini-filmy (čekejte na načtení, film se spustí „ve výchozím nastavení“)
Vypouštění a plnění vody pomocí krajty

Vydalo nakladatelství OgneLo dne Ne, 24. 02. 2008 – 20:27.

. Vodu do vany bych nevypouštěl.

Pokud jsou v akváriu malí hydrobionti, kteří se mohou dostat do proudu vody odtékající z akvária, je lepší je dát do umyvadla ve vaně – jinak vše, co se dostane do drenážního systému, odplave kanalizací.

Přečtěte si více
Odkud pochází tráva a jak se jí zbavit ve spárách mezi dlažebními deskami

Vydal Droid v Ne, 24 – 02:2008.

Ano, vše je skvělé a dobře popsané, ale podle mě je jednodušší a levnější pořídit si sprchový systém GROHE do sprchy (kde sprcha sama vyjede stisknutím dvou tlačítek a zbyde hřeben, který perfektně sedí na 16/ 22mm hadice). Jediná věc je, že pokud je samotná baterie ruská, budete si muset koupit další adaptér pro sprchu. Výsledkem je systém propojení „python“ a kvalitní sprcha pro domácnost. A všichni jsou šťastní.
Do vany bych ale vodu nevypouštěl (u van je to škoda), do WC je lepší použít stejnou hadici s nasazeným háčkem z ohebné PVC trubky (prodává se na stavebních trzích po metrech a ohybech jakkoli chcete). Upevnění trubky na toaletu není problém – ohnuli jsme ji na správnou velikost a přikryli víkem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button